Cargando...

naar op zoek zijn als we reizen

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

naar op zoek zijn als we reizen

Mensajepor Labi1995 » Vie, 12 Oct 2018, 07:24

Mijn vrouw en ik reizen niet vaak zonder onze kinderen. Sterker nog, de laatste keer dat we samen weg gingen was meer dan 5 jaar geleden! Maar nu mijn jongste zoon oud genoeg is om geen constante ouderlijke aandacht nodig te hebben, stelde ik het idee voor van een uitje van twee nachten om zowel moederdag als mijn ontslag uit mijn baan als universiteitsprofessor te vieren (morgen zal waarschijnlijk mijn laatste dag zijn) op kantoor). Afgelopen zomer heb ik een bemand voor mijn vriend Nate op de 100 ultramarathon in Vermont. Ik werd getroffen door de absolute schoonheid van het paardenland van Vermont en een deel van het ras ging door de stad Woodstock. Ik wist dat ik met mijn vrouw een terugreis naar Woodstock moest maken, en dit leek me een perfecte Nike Air Max 95 Hombre gelegenheid. Het is niet ver van waar ik woon in New Hampshire, en het toeristenseizoen in het gebied begint pas op het weekend van Memorial Day (wat betekent dat we ons eigenlijk konden veroorloven om in de stad te verblijven vanwege de tarieven voor overnachtingen buiten het seizoen). Woodstock is een klassiek stadje in New England. Schilderachtig, rustig, gelegen aan een rivier en met een pittoresk centrum vol met winkels en cafés. Overdekte bruggen zijn verspreid over het gebied. Het lijkt bijna alsof je in een filmset bent terechtgekomen die probeert alles in je op te nemen wanneer je 'New England' op één plek denkt. Mijn vrouw en ik hebben eigenlijk drie dingen waar we naar op zoek zijn als we reizen. Goed eten, goed bier en mogelijkheden om krachtig te oefenen (bij voorkeur opties voor wandelen, hardlopen en yoga). We Nike Air Max 270 Hombre zijn niet bepaald kieskeurig over hotelkamers en voorzieningen - laat Nike Roshe Run Homme ons de hele dag werken en de avond eindigen met een goede maaltijd en we zijn blij. Toen ik echter vorige zomer voor het eerst de Woodstock Inn in het oog kreeg, voelde ik me aangetrokken - ik moest daar blijven. De Woodstock Inn is leuk. Echt heel leuk. En erg duur als je daar tijdens het toeristenseizoen verblijft. Een van de leuke dingen over wonen in de buurt van plaatsen die anderen graag op vakantie bezoeken, is dat we gemakkelijk kunnen gaan tijdens het buitenseizoen wanneer hotels meestal leeg zijn en de prijzen goedkoop zijn. Ik was in staat om een ??kamer te krijgen voor de helft van het seizoentarief, en een uitgebreid ontbijt in het Red Rooster-restaurant van de herberg was inbegrepen (het was te duur voor ons om in de Red Rooster te eten voor het Nike Air Max 2015 Femme avondeten - erg chique). De herberg ook inclusief gratis toegang tot Nike Air VaporMax Femme het gezondheidscentrum (en yogalessen voor mijn vrouw) en gratis toegang Nike Air Max 270 Homme tot Billing's Farm & Museum (geweldig voor kinderen). De gecombineerde besparingen bijna ge?venaard de kosten van een verblijf van de nacht, dus het was een vrij goede deal (en ontbijten waren fenomenaal!). Voor het avondeten, we aten beide nachten in de herberg in de herberg. Het was veel goedkoper en meer onze stijl. Voor een hardloper is Woodstock een geweldige bestemming omdat er talloze paden zijn die gemakkelijk te voet bereikbaar zijn vanaf het centrum. Het nationale park Marsh-Billings-Rockefeller bevindt zich zelfs vlak naast de stad en er zijn een aantal toegangspunten die op slechts een paar minuten lopen van de Woodstock Inn liggen. Het park herbergt 20 mijl aan koerwegen en paden. We wandelden gisteren over de paden, en toen voelde ik me verplicht Adidas Superstar Femme om vandaag zelf een terugreis te maken terwijl mijn vrouw naar haar Nike Air Huarache Womens yogales zat.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”