Cargando...

onstans i den sista milen

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

onstans i den sista milen

Mensajepor Labi1995 » Vie, 19 Oct 2018, 02:47

Jag var inte i Boston p? maratonm?ndag. Jag ?r mest tacksam f?r det, men en del av mig ?nskar att jag hade varit d?r, eftersom s? m?nga som jag k?nner och bryr mig om, led av de h?ndelser som ?gde rum ig?r. N?r vi pratade med andra l?pare under de senaste 24 timmarna Det som vi alla k?nner ?r att v?r familj har attackerats. Det ?r en familj som inte bara omfattar de av oss som k?r, men ocks? de som samlar f?r att se oss, uppn?r v?ra m?l. V?gen till Boylston Street ?r l?ng och sv?r. V?ra v?nner och familjer st?der oss l?ngs v?gen till den m?llinjen, b?de under m?naderna fram till t?vlingen n?r vi slog igenom l?nga vinterutbildningar och p? t?vlingsdagen n?r de v?ntar, ibland i timmar, f?r att vi ska passera linje i sina v?ntande armar. Efterbehandling Boston ?r kulminationen p? en livsl?ng dr?m f?r m?Nike Air Presto Womens nga, och det ?r ett ?Adidas NMD Womensgonblick att delas med de vi ?lskar. Det som jag inte kan f? ut ur mitt huvud just nu ?r att bombningen i Boston Marathon tog livet av en 8-?rig pojke. En pojke som tittade p? sin pappa avslutade t?vlingen. Att t?nka p? detta ?r sorgligt sm?rtsamt. Jag har en 9-?rig son, en 7-?rig dotter och en 3-?rig son. N?r jag sprang Boston 2011 drabbades jag av mycket av andra halvan av loppet. Men jag visste att min familj skulle v?nta p? sidelinjen n?gonstans i den sista milen. Tanken p? att se dem h?ll mig g?. Jag s?g dem ?ntligen efter att jag kom ut fr?n en tunnelbana, och det gav mig den mentala ?kning som jag beh?vde. Jag avslutade i det medicinska t?ltet efter att ha passerat m?lstrecket (strax efter det att bilden ovan var taget) och allt jag ville g?ra var att kunna g? ut s? att jag kunde hitta dem. Vem som Nike Air Max 1 Hombrebeg?tt detta brott tog www.luzdevelas.es livet av en sonen som tittar p? sin far uppn?r n?got fantastiskt. Det skadade hans dotter och hans fru. Och jag kan inte l?ta bli att k?nna som om det under olika omst?ndigheter kunde ha varit mina barn eller min fru som st?r d?r i sidled. Jag ?r s?ker p? att alla som har k?rt Boston k?nner p? samma s?tt. Mitt hj?rta g?r ut till familjen Martin Richard och alla andra som skadades (eller v?rre) f?r att inte g?ra n?gonting annat ?n att st?dja sina v?nner och familjer p? en annars stor dag i staden Boston. M?ste de som f?rlorade sina liv vila i fred. Var t?nkt att g?ra 18 p? l?ng sikt med en stark finish, men min v?nstra soleus b?rjade knyta upp runt mil 9 (mitt i en m?rk och bl?sig hagel squall, mycket otrevlig ... ), s? jag klippte det kort lite. Dessutom visste jag att jag hade minst 2 mil www.dannywinstanley.co.ukmed min 5K-grupp.Nike Dunk Sky High Mujer Jag tror att jag kryssade min kalv under en intensiv skumrullning tidigare i veckan. Fortfarande n?jd med takten, men ?terigen var v?dret el?ndigt - inget som att springa i hagel! Nike Free 3.0 v5 p? f?tterna, bra sko men inte s?ker p? att det var det b?sta valet f?r en k?rning av denna l?ngd ?ver kullarna. Sp?rk?rning med 5K-gruppen var fantastisk, jag ?lskar co-coaching i gruppen! Jag tror att jag ska f?rs?ka flytta min l?nga dag till fredag ??i veckan. Mitt jobb / 5K-coaching / k?rschema kombinerat med min fru Yoga-undervisningsschema har lett till en sv?ngd?rrs ?ktenskap i sen tid - jag kommer hem, hon g?r ut och vice versa. Helgerna i synnerhet har varit tuffa, och vi f?rs?ker hitta s?tt att avs?tta mer familjetid tills sakerna s?tter sig ner i juni. Mitt m?l ?r att f? alla tr?ningsprogrammen nedan, beh?Adidas Superstar Womensver bara hitta r?tt Adidas Superstar Mens schema.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”