Cargando...

Sammen med omkring

Temas de Geología General
lasky1994
Fluorita

Sammen med omkring

Mensajepor lasky1994 » Mié, 03 Ene 2018, 07:28

S? s?ndag morgen kom og med solen. Efter at have haft 2 uger regn og generelt elendigt vejr var det rart at have solen skinnende. Men med kurset mest p? stier bet?d det omr?der af mudder og Adidas Samoa Donna sl?vhed. 4 km startede klokken 8:30, og det var den afstand jeg kom ind. Men med en mand, der ogs? ?nskede at passe i 80 minutters l?b den morgen, m?tte jeg k?re i 8 km klokken 9.00. Sammen med omkring 100 andre mennesker stod jeg p? startlinjen med et par nerver. Mine ben f?lte mig lidt tr?tte fra Nike Internationalist Femmedagen f?r, men jeg forsikrede mig om, at jeg kun gjorde det som et tempo l?b og ikke at blive b?ret v?k med racing.

Pistolen gik og en gal rush op ad en lille smal bakke fulgte. Med den f?rste 1 km for det meste downhill og twisty k?rte jeg i 3 piger hovedpakke og gik igennem kl. 3:50. S? langt Adidas Ultra Boost Herr s? godt. De n?ste 2 km undulerede langs stier og en af ??pigerne var en ret smule st?rkere og trak v?k. Jeg f?lte mig godt, s? besluttede jeg mig for at komme lidt op for at slippe af med den anden, og jeg s? mig selv at l?be i 2. position med en Asics Gel Lyte 5 Femme mandlig l?ber if?rt en gul skjorte. Det var en 2 oml?bsbane og p? 3,5 km var en stejl bakke p? omkring 350m nok til at standse tempoet lidt og l?gge lidt ondt i benene.

S? jeg fulgte den gule skjorte rundt om det f?rste sk?d og form?ede at holde fast p? ham p? det meste af det andet sk?d. Jeg h?jfived min s?n p? omkring 6 km og f?lte stadig ok. Men Asics Gel Lyte 3 Femme Rose manglen p? tr?ning ramte mig kort efter, og alt jeg kunne t?nke p? var den blodige bakke lige f?r m?lstregen. Jeg kunne stadig se gul op ad bakken, men han sparkede over toppen mod m?l, mens mine ben f?ltes som bly og jeg kunne ikke vente p?Nike Air Max 1 Homme , at m?lstregen skulle fremst?. Jeg krydsede som 2. kvinde og med en tid lige under 34 minutter for 8 km afstanden som gav kurset og omst?ndighederne, jeg var tilfreds med. Jeg har stadig en lang vej at g? for at komme tilbage til et fitnessniveau, Nike Air Max 90 Homme jeg er tilfreds med, men i betragtning af at jeg ikke har haft en fuld nats s?vn i 8 m?neder og har nogle ekstra v?gt, som min krop synes at holde p? til amning, jeg er meget tilfreds med resultatet og ser frem til at indtaste nogle mere lavn?gle sjovt k?rsler i den n?rmeste fremtid. Hvis du vil tjekke for kommende arrangementer overalt i Australien, skal du bes?ge TAF RUNZONE, hvor du kan deltage.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”