Cargando...

bere som en kort l

Temas de Geología General
lasky1994
Fluorita

bere som en kort l

Mensajepor lasky1994 » Mié, 03 Ene 2018, 08:11

Du beh?ver ikke at ?ndre tingene for meget i den sidste uge, medmindre du mindsker afstanden og intensiteten af ??dine tr?ningsl?b og har den sidste Nike Air Max Command Dame freshener p? torsdag. Nogle l?bere som en kort l?betid dagen f?r en begivenhed, men det er helt ned til personlig pr?ference. Nike Internationalist Femme Jeg har lyst til at have min sidste hurtighedssession p? tirsdag og en let kort jog p? fredag. Det bedste r?d jeg giver l?bere Nike Air Max Thea Womens er at sidde og lave en race dag plan og skrive det ned. Dette vil omfatte:

Tjek vejrudsigten, s? du ved hvad du skal bruge og tage en engangs poncho eller skraldespand til pr?-race, da er der en chance for regn
Planl?g din spisekonkurrence og dagen f?r. Et par ekstra fedtstoffer af god kvalitet og lidt mere kulhydrater p? l?rdag er god, men spiser ikke over - is?r p? aftensmad (din mad har tid til at ford?je). Har en lys morgenmad p? race dag omkring 60-90 minutter f?r starttidspunktet
Tr?n din realistiske m?ltid og splitt for hver 1k, halvvejs osv., S? du har et m?l tempo at holde fast ved. G? ikke ud for hurtigt - pr?v at afslutte den anden halvdel hurtigere end den f?rste.
S?rg for, at du har en Nike Air Max Thea Dame ordentlig opvarmning f?r l?bet
Frem for alt andet har det sjovt
N?r du er f?rdig, klapp dig selv p? bagsiden og start planl?gningen Nike Air Max 90 Herr Svart af ??den n?ste begivenhed. Deltag i en lokal l?bende gruppe og glem ikke at g? til atleterfoden, n?r du har brug for et nyt par l?bere
?

Bare rolig, hvis du tr?ner h?rdt nu og skubber dig selv til gr?nserne, fordi det vil v?re din fordel, n?r du tilmelder dig andre begivenheder i fremtiden! S?rg for at kontrollere nye l?besko i TAF-butikker i n?rheden af ??dig. Der er ogs? en lang liste over begivenheder i Australien, som du kan deltage i (tjek det selv - du kan oprette en profil, beg? arrangementer, gennemse arrangementslisten og mere!) Bes?g RUNZONE nu!

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”