Cargando...

van de standaard GoRun

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

van de standaard GoRun

Mensajepor sweet » Mar, 16 Oct 2018, 02:05

Ik heb de GoRun Speed ??afgelopen zomer hard gerend om feedback te geven aan het ontwerpteam en mijn reactie was toen dat het een afgewerkt product leek. Afgezien van persoonlijke voorkeuren (die ik hieronder zal zien), had ik echt Adidas Stan Smith Damen niets om over te klagen of belangrijke verbeteringen aan te raden. Ik vermoed dat wanneer een schoen is gemaakt voor een Olympi?r, deze vrijwel klaar moet zijn om te gaan!

In voorbereiding om deze recensie te schrijven, trok ik de schoenen weer uit en heb sindsdien mijn laatste drie runs in hen voltooid - deze omvatten een 6 mijl progressieve run tot 5K tempo, en een 11 miler over heuvels. Het doel was om een ??opfriscursus te krijgen over hoe de schoenen in verschillende loopomstandigheden presteerden.

Boven, Binnen en Geschikt

Wat fit betreft, is de GR Speed ??zeker een snugger-schoen dan de GoRun en GoRun 2. Dit is typisch voor race-flats in het algemeen - ik hou van een snugger die geschikt is voor snelheid en racen, en een smallere zool vermindert ook het gewicht als gevolg van de behoefte aan minder zoolmateriaal onder de Nike Air Max 95 Mujer voeten. De pasvorm op mijn gemiddelde breedtevoet is prima, maar als je brede voeten hebt, wil je deze misschien doorgeven. Ik zou de breedte van de voorvoet vergelijken met de Brooks T7, of misschien een beetje breder dan de New Balance RC1600. Ik heb geen last van hotspots of blaren met deze schoen, maar heb hem niet erg veel gebruikt. De zool van de GoRun Speed ??onderscheidt zich echt van de reguliere GoRun. De snelheid heeft een lichte rocker en een iets grotere dikte in de regio van de middenvoet, maar is veel minder uitgesproken dan in de GoRun. GR Speed ??zoolafmetingen zijn 14 mm voorvoet, 19,5 mm middenvoet, 18 mm hiel. Het grootste verschil heeft te maken met voelen - de tussenzool van de snelheid is zeer stevig en veel stijver dan die van de GoRun. Het enige gevoel is vergelijkbaar met de adidas Adios 2 of New Balance Nike Air Huarache Donna RC1600 (de laatste is waarschijnlijk de dichtstbijzijnde gelijkwaardige schoen in het algemeen van degenen die ik heb gelopen). Mijn voorkeur gaat uit naar een beetje minder stapelhoogte in een schoen van dit bedrijf, en ik vertelde het Skechers-team dit toen ik voor het eerst in de schoen rende, maar ze vertelden me dat de structuur van deze zool precies was wat Meb had gevraagd voor een marathon shoe (wie ben ik om met Meb te debatteren!). De enige stijfheid van de GoRun Speed ??wordt versterkt door de aanwezigheid van een TPU plastic plaat die is ingebed in de zool (samengesteld uit Hytrel van Dupont als je specifieke informatie over de materialen wilt). Deze plaat is te zien via een uitsparing aan de onderkant van de zool (zie foto links). De buitenzool bestaat uit ge?soleerde ronde rubberen pods - duurzaamheid tot nu toe is Adidas Neo Womens voor mij goed geweest (de foto's hier zijn genomen na ongeveer 40-50 mijl hardlopen in de schoen).

Prestatie

Degenen die bekend zijn met de rit van de standaard GoRun zullen merken dat dit een heel andere schoen is. Zoals hierboven vermeld, is de zool zowel stijf als stevig, net zoals veel andere wegdekken (met name die gemaakt door adidas en New Balance). Ik vind deze kwaliteiten Adidas Superstar Femme Blanche leuk in een speedschoen, maar ik weet niet zeker of ik het niveau van stevigheid in de GoRun Speed ??kan verdragen voor een volledige marathon - ik heb waarschijnlijk ongeveer 40 pond op Meb en mijn voeten voelden het na 11 mijl op wegen in de GoRun-snelheid. Echter, voor snelheidstrainingen of races tot halve marathonafstand zouden deze goed werken. Ze reageren snel en zijn duidelijk gebouwd met het enige doel snel te kunnen werken. Ik zou de GR-snelheden niet aanbevelen voor lange, gemakkelijke runs, hoewel dat een individuele reactie kan zijn, gezien het feit dat ik geen piekerige hardloper ben!

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”