Cargando...

men for sko junkies er der

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

men for sko junkies er der

Mensajepor sweet » Mié, 17 Oct 2018, 07:34

Jeg er lidt vild med at indr?mme, hvor lang tid jeg har brugt i l?bet af den sidste uge, hvor jeg scorede nettet p? jagt efter gode tilbud p? l?besko og relateret gear (og endnu vigtigere, julegave til b?rnene!).Nike Air Max 2017 Dames Hidtil har jeg kun lavet et k?b (den nye GPS se p?, at min hellige kone vil give mig til jul - endelig opgradering fra Garmin 205 til den for nylig prisfaldne Forerunner 610), men for sko junkies er der masser af gode omhandler derude.

Nedenfor er nogle af de bedste blandt det l?bespecifikke salg, jeg har st?dt p? (opdatering 11/27/2012 - Jeg har fjernet alt udl?bet Cyber ??Monday only sales, resterende salg er stadig aktiv - Jeg vil forts?tte med at opdatere Holiday Nike Air Max Command Mujer Sales her som n?dvendigt).

Jeg vil oplyse, at alle links nedenfor er affilierede links, s? alle k?b, du laver gennem dem, hj?lper mig med at st?tte mig og Runblogger.com - du sparer nogle penge fra salget, og jeg f?r en lille procentdel af ethvert k?b foretaget. Indholdet p? denne blog vil altid v?re frit tilg?ngeligt, og jeg k?ber omkring halvdelen af ??de sko, Adidas Gazelle Damesjeg vurderer mig selv, s? reklame og tilknyttede relationer underst?tter det arbejde, jeg g?r, og hj?lper med at retf?rdigg?re den tid, jeg l?gger i (hvilket kan v?re betydeligt !). For et par uger siden fik jeg en kryptisk email fra Brooks, der beder om min skost?rrelse og postadresse. Det har v?ret et stykke tid siden jeg har haft kontakt med Brooks, men h?bede, at jeg m?ske ville v?re modtageren af ??en pre-release pr?ve af den nye Pure Drift nul drop sko. Jeg s? for Adidas Superstar Mujer Rosas nylig, at Scott Jurek havde f?et et par leveret til ham i et k?mpe chokolade?g, men desv?rre er jeg ikke Scott Jurek, og der var ikke noget chokolade?g eller ren drift for mig :). I stedet modtog jeg en pakke lige f?r Thanksgiving, der indeholdt et par af den kommende Brooks PureCadence 2 afsl?ring: disse sko var en mediepr?ve, som gratis blev leveret af Brooks).

Nike Air Max 2017 Womens Jeg skal give det til Brooks - hvis der er en ting, er de gode til at markedsf?re. Skoene ankom i en af ??de mest fantasifulde shoeboxer jeg nogensinde har set:

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”