Cargando...

maar één aankoop gedaan

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

maar één aankoop gedaan

Mensajepor sweet » Mié, 17 Oct 2018, 07:36

Ik vind het een beetje verafschuwd om toe te geven hoeveel tijd ik de afgelopen week heb besteed aan Nike Air Max 90 Womens Grey het doorzoeken van het web op zoek naar goede deals voor hardloopschoenen en aanverwante uitrustingen (en wat nog belangrijker is, kerstcadeautjes voor de kinderen!). Tot nu toe heb ik maar één aankoop gedaan (het nieuwe GPS-horloge dat mijn heilige vrouw me voor kerst zal geven - eindelijk upgraden van de Garmin 205 naar de onlangs in prijs gedaalde Forerunner 610), maar voor schoenjunkies zijn Nike Air Presto Mujer er veel goede deals daar.

Hieronder volgen enkele van de beste loopspecifieke verkopen die ik ben tegengekomen (update 11/27/2012 - ik heb alle verlopen verkopen van Cyber ??Monday alleen verwijderd, de resterende verkopen zijn nog steeds actief - ik zal de verkoop van feestdagen blijven updaten hier waar nodig).

Ik zal onthullen dat alle onderstaande links gelieerde links zijn, dus alle aankopen die u via hen doet, helpen mij en Nike Air Pegasus 89 Femme Runblogger.com - u spaart wat geld uit de verkoop en ik krijg een klein percentage van elke gemaakte aankoop. De inhoud van deze blog is altijd vrij toegankelijk en ik koop ongeveer de helft van de schoenen die ik zelf bekijk, dus adverteren en gelieerde relaties ondersteunen het werk dat ik doe en helpen de tijd die ik inlever te rechtvaardigen (wat aanzienlijk kan zijn) Een paar weken geleden kreeg ik een cryptische e-mail van Brooks waarin ik vroeg om mijn schoenmaat en postadres. Het is een tijdje Nike Air Max Classic Bw Donna geleden dat ik contact had gehad met Brooks, maar hoopte dat ik misschien een ontvanger van een pre-release sample van de nieuwe Pure Drift zero-dropschoen zou krijgen. Ik heb onlangs gezien dat Scott Jurek een paar bij hem had afgeleverd in een gigantisch chocolade-ei, maar helaas ben ik geen Scott Jurek, en er was geen chocolade-ei of Adidas Stan Smith Mujer Pure Drift voor mij :). Integendeel, ik ontving een pakket vlak voor Thanksgiving dat een paar van de aanstaande Brooks PureCadence 2 onthullingen bevatte: deze schoenen waren een mediamonster dat kosteloos door Brooks werd geleverd).

Ik moet het aan Brooks geven - als er iets is, dan zijn ze goed in marketing. De schoenen kwamen aan in een van de mooiste schoenendozen die ik ooit heb gezien:

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”