Cargando...

fodstregninger med hensyn

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

fodstregninger med hensyn

Mensajepor sweet » Jue, 18 Oct 2018, 03:24

Kolata forts?tter med at rapportere data fra unders?gelser, der viser, at eliter Adidas Ultra Boost Womens ved de olympiske fors?g lander p? forskellige m?der (sandt) og rapporterer om studier, der ikke viser nogen signifikant forskel mellem fodstregninger med hensyn til effektivitet (ogs? sand). Jeg har ikke noget problem med noget af dette.

Mine hovedproblemer med artiklen er f?lgende:

1. Det er fint at sp?rge, om der er en bedste m?de at l?be fra en ?konomi og et hurtigt synspunkt, men jeg synes ogs?, at det ogs? n?vner, at den formular, der f?r dig til at k?re hurtigst, ikke er den form, der minimerer din skaderisiko.

Mange af os kan lide og vil k?re hurtigt, men vil prioritere vores sundhed over pr?station i et l?b. Masser af l?bere kunne passe mindre om racing, s? ?konomi og hurtighed betyder meget lidt. Bevilget, hun var meget Asics Gel Lyte 3 Damen ?ben skriftlig artiklen med fokus p? ?konomi og hastighed, men hun skriver ogs? "Proponenter siger barfodet Nike Air Presto Mujer l?ber er mere naturligt - mennesker udviklet sig til at k?re uden sko - og ?konomisk." M?ske h?vder nogle Nike Air Max Tavas Femme barfodetforpagtere dette med hensyn til til ?konomi, men de fleste af de barfodet l?bere, jeg ved, begyndte at g?re det simpelthen fordi de g?r ondt mindre, n?r de tager deres sko v?k.

2. Artiklen var alt for fod-centrisk. Fodstrejke er kun et aspekt af gangen, og mit g?t er, at hvis du kigger p? andre aspekter af formularen, ville du se meget mere lighed blandt eliterne sammenlignet med flere rekreative l?bere (fx hofteforl?ngelse, lemposition ved landing, etc.). En del af problemet med formulardebatten i de sidste par ?r er, at den har fokuseret alt for meget p? foden og ignorerer andre, m?ske vigtigere aspekter af gangen. Jeg er lige s? skyldig i det som alle andre, men det er p? tide at tage foden af ??det er EVA polstret Nike Air Max Classic Bw Damen trone og se bredere p? form.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”