Cargando...

geven aan de zool

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

geven aan de zool

Mensajepor sweet » Lun, 22 Oct 2018, 04:50

Ik heb zojuist een paar van de nieuwe Saucony Hattori LC ontvangen (deze waren een persoonlijke aankoop, geen media-samples) en hebben nu twee runs op ze gezet van in totaal 20 mijl. De eerste run was een gemakkelijke zes, en gisteren deed ik een intense run die 11,5 mijl gemakkelijk omvatte gevolgd door 8 x 0,2 mijl herhalingen op 5K tempo (totaal van 14 mijl).

Laat ik beginnen met te zeggen dat de schoenen fantastisch aanvoelen, een van de comfortabelste schoenen die ik heb gedragen. Alleen dit maakt ze www.millionaersuchtfrau.de een blijvertje voor mij.

De Nike Presto Fly Femme zool blijft ongewijzigd ten opzichte van de originele Hattori, met specificaties van 15 mm hakdikte en 15 mm voorvoetdikte. Net als bij de originele Hattori, is er een beetje geven aan de zool, maar ze voelen steviger dan de Saucony Kinvara, waarschijnlijk als gevolg van de verminderde stapelhoogte. Rubberen buitenzool pods bevinden zich in dezelfde positie als het origineel (zie foto hieronder), wat degenen die hoopten op een beetje meer duurzaamheid onder de laterale voorvoet zou kunnen teleurstellen (meer over deze pods in een minuut). Net als het origineel, is de Hattori LC gebouwd met een ge?ntegreerde sockliner die een beetje kussen toevoegt. De grote veranderingen met de Hattori LC gaan naar de bovenkant. De schoen heeft nu een veters bovenwerk en ik ben blij om te zeggen dat het de problemen Adidas Superstar Damen Bunt die ik had met het vergrendelen Nike Cortez Mujer van mijn voet in de originele Hattori volledig had opgelost. Deze verandering alleen maakt dit een dramatisch verbeterde schoen. Het andere grote voordeel aan de toegevoegde veters is dat ze het uiterlijk van de schoen op een grote manier verbeteren - terwijl de originele Hattori misschien hoofden zou kunnen worden vanwege het vreemde sluitsysteem dat de paddle-achtige look van de voorvoet verbeterde, de veters maken dit zien eruit als een vrij typische hardloopschoen. De voorvoet is gemaakt van hetzelfde soort stretchstof als het origineel, en dit is een goede zaak - zorgt voor voldoende beweging van de tenen en een ruime pasvorm. Het binnenste van het bovenwerk is bekleed met een zachte stof die heel goed werkt voor sockless hardlopen. Ik zei hierboven dat ik terug zou komen naar het onderwerp van de rubberen buitenzool Nike Internationalist Femme pods, dus hier gaat het. In het bovenstaande fragment van mijn originele Hattori-recensie merkte ik dat ik dacht dat het ontbreken van een zekere pasvorm bijdroeg aan wat schaafplekken en hotspots op de bal achter mijn grote teen. Blijkt dat ik hetzelfde probleem heb met de Hattori LC, zelfs met het verbeterde sluitsysteem

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”