Cargando...

eigenaardigheid afgezien

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

eigenaardigheid afgezien

Mensajepor Banning » Lun, 22 Oct 2018, 05:23

De bovenkant van de Torin 3.0 is samengesteld uit sneldrogend luchtgaas dat flexibel, comfortabel en licht van gewicht is.

Er is een bescheiden hoeveelheid demping rond de opening van de schoen, wat echt een knus gevoel geeft, zonder strak of restrictief te zijn, terwijl je de schoen draagt. Mijn voet is helemaal niet bewogen tijdens het draaien in de Torin 3.0.

Omdat de bovenkant Nike Air Max 97 Mujer van de stof een sneldrogend gaas is, is de schoen zeer ademend.

De keerzijde van die medaille is echter dat als je de Torin 3.0 draagt ??tijdens het rennen door gras met dauw of tijdens lichte regen, je voeten nat zullen worden.

Ze drogen natuurlijk snel, maar deze schoenen Nike Cortez Femme bieden tijdens een run niet veel (of helemaal geen) bescherming tegen nattigheid.

Mijn enige negatieve opmerking over het bovenste deel van deze schoen heeft te maken met de hoogte van de teenendoos van deze schoen.

De lengte en breedte van de teenendoos zijn qua maat, maar de teenendoos is iets ondieper dan bij veel andere Altra-modellen, wat kan leiden tot wat wrijving / irritatie op de toppen van je tenen terwijl Adidas Zx 750 Donna je deze schoen draagt.

Ik heb dit een paar keer opgemerkt, maar het was geen enorm probleem voor mij. Als je twijfelt, ga dan een halve maat omhoog en dat zou het probleem moeten oplossen.

Iets Asics Gel lyte 3 Damen anders dat me opviel aan de bovenkant van de Altra Torin 3.0 is de textuur van de buitenkant van de schoen. Op het eerste gezicht lijkt het bovenste oog netachtig, maar het is eigenlijk een gestructureerde buitenkant (verhoogde punten).

Ik heb geen idee waarom het bovendeel getextureerd is, en van wat ik kan zien zijn er geen baten / minpunten aan verbonden, het is gewoon heel raar.

Alles bij elkaar genomen, was ik aangenaam verrast met de Altra Torin 3.0.

Zoals ik hierboven al zei, geef ik de voorkeur aan schoenen met een minimale demping en de Torin 3.0 zou nooit worden verward met een minimaal gedempte schoen.

Dat gezegd hebbende, het is een comfortabele schoen, levert een soepele rit en zorgt voor een goed grondgevoel tijdens het rijden op de weg.

Deze schoen zal absoluut in mijn rotatie blijven. De Torin 3.0 kan zeker worden gedragen voor elke lengte-training Nike Air Max 97 Donna of race, maar deze schoen is mijn go-to-schoen geworden voor gemakkelijke / hersteldagen, samen met de incidentele lange termijn.

De Torin 3.0 past zeker in de sfeer van een bruikbare / duurzame wegschoen. Ik heb nog steeds geen idee waarom ze de textuur aan de buitenkant van de schoen hebben toegevoegd, maar die eigenaardigheid afgezien daarvan is dit een goede schoen voor iedereen die een aantal kilometers op de weg logt.

De adidas Aerobounce is een nieuwe schoen van het bedrijf die hun geheel nieuwe Bounce tussenzool gebruikt. Deze schoen levert op zijn naam.

De schoen voelt echt veerkrachtig aan. Door de lage stapelhoogte en de zachte materialen van de buitenzool en tussenzool voelt u echter elke hobbel op de weg (zowel goed als slecht).

Het prijspunt van deze schoen is ongeveer $ 90-100, maar is vrij gemakkelijk te vinden op ongeveer $ 70. Als een nieuw model zijn er nog steeds enkele functies van deze schoen die in de Nike Air Presto Womens testfaze lijken te zitten. Het is echter een leuke snelle hardloper die de bank niet zal breken.

Adidas Aerobounce Algemene informatie
Deze schoen is nieuw voor de adidas-line-up. Ze moeten een van de beste zijn voor betaalbare trainers voor het bedrijf. Hoewel niet op het niveau van de Ultra Boosts of iets in die zin, zal het prijskaartje de markt voor veel meer hardlopers openen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”