Cargando...

var forskergruppen sammensat af seks

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

var forskergruppen sammensat af seks

Mensajepor sweet » Lun, 22 Oct 2018, 05:40

Jeg er glad for at se, at Mizuno ?ger sin mangfoldighed af tilbud i den mere minimale ende af skoens skala. Jeg blev for nylig inviteret til at deltage i Mizuno Mezamashii-projektet, og dette indeholdt et par gratis sko, og den eneste sko i det nuv?rende katalog, der passer til min smag, er Wave Universe (selvom det er en fantastisk!). Jeg har k?rt i b?de Ronin og Musha, og selvom de begge er faste valg i den overgangsrelaterede lette tr?ner / racer kategori, finder jeg dem lidt for meget sko til min smag. Havde Adidas ZX 750 Femme enten Levitas eller Cursoris v?ret til r?dighed, ville jeg have hoppet p? dem med det samme!

Det ene store sp?rgsm?l med begge disse sko, som det er med mange minimalistiske Adidas Eqt Support Adv Femme sko, vil v?re holdbarhed i forhold til prisen. MSRP for Levitas er $ 110, og for Cursoris er $ 120. Jeg ville ?nske, at flere skofirmaer ville lave sko som New Balance 730 - minimal men ekstremt overkommelig. Ikke desto mindre er det dejligt at se et andet sko firma, der sprede sine tilbud. Hvis Mizuno ville bringe Ekiden Stateside, ville de have ret lineup! For et par dage siden fik jeg en litteraturoversigt opdatering fra min ven Blaise Dubois, og blandt de mange artikler, han opsummerede var en s?rlig, der fik ?je. Artiklen fra juli 2012-udgaven af ??Medicine & Science in Sport & Exercise er titlen "Prediktorer af tre-dimensionelle brystkinematik under barnebryst." Adidas NMD Mujer Studieforfatterne er Louise Ellen Wood, Jennifer White, Alexandra Milligan, Bessie Ayres, Wendy Hedger og Joanna Scurr.

Nu er jeg som far til en 8-?rig Nike Air Presto Womens dreng mere end villig til at indr?mme, at jeg nogle gange deler hans modenhed og sans for humor p? emner som denne (meget til min stakkels kone!), Men min F?rste tankegang p? at se denne unders?gelse var "Hvordan har de f?et dette forbi et Institutional Review Board ???" N?, som du m?ske tror, ??var forskergruppen sammensat af seks kvinder, og sp?rgsm?let de adresserede var faktisk ret seri?st.

I en artikel med titlen Bouncing Breasts: Et trov?rdigt omr?de for videnskabelig forskning (tilsyneladende skal du have en god sans for humor, n?r du arbejder p? dette omr?de), fort?ller holdmedlem Dr. Joanna Scurr, at tr?ningsrelateret brystsmerter er blevet rapporteret i 56- 72% af kvinderne Nike Cortez Femme i tidligere videnskabelige unders?gelser, og at "passende brystst?tte er blevet identificeret som den mest effektive form for behandling for brystsmerter og forebyggelse af brystsag." Deres overordnede m?l er derfor at fors?ge at finde den mest effektive form for st?tte til ud?velse af kvinder med varierende brystst?rrelse.

Unders?gelsen herover havde et mere smalt fokus i simpelthen at pr?ve at bestemme, hvordan brysterne bev?ger sig i l?bet af barskede l?b i kvinder med varierende brystst?rrelser. Her er det abstrakte resumé af forskningen:

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”