Cargando...

neemt waar je ze

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

neemt waar je ze

Mensajepor sweet » Mar, 27 Nov 2018, 05:16

Vergeet de loper die je gisteren was, voor de blessure, geniet van de nieuwe renner die je vandaag bent, want je bent veel sterker, veel meer bereid om te rennen.

Begin Nike Free Run 2 Femme opnieuw eenvoudig te rennen. Het is alleen nodig om PROGRESSIEF te gaan, het is nutteloos om 10 km te willen lopen die je "eerder" zou kunnen doen. Je komt er weer, maak je geen zorgen. Leer langzaam maar zeker herstellen van deze blessure. Nee, het is niet frustrerend omdat je ervaring opdoet, deze ervaring is erg waardevol voor later, wanneer je de doelen neemt waar je ze achterliet.

Ik begrijp dat een blessure vreselijk of deprimerend is, maar het is aan jou om het een positieve betekenis te geven. Ik hoop dat je met dit artikel je volledig bewust wordt van het belang dat je hebt in je praktijk. Afgelopen zondag heb ik met veel plezier deelgenomen aan mijn tweede race van 2016 ... in hartje Parijs! Vanwege de noodtoestand zijn veel races geannuleerd. Nike Air Force 1 Femme Resultaat, ik was bang dat dit ook het geval is voor deze. Gelukkig hebben we de start Nike Air Max 97 Donna gemaakt EN de dag van Valentijnsdag.

Niettemin was de organisatie strikt op het vertrek. Meestal voor een race van -5000coureurs, laten we bijna allemaal op hetzelfde moment, een paar minuten tussen een paar golven. Voor de Odlo Crystal Run was het vertrek 15 minuten tussen elke SAS, omdat je zegt dat het eerste vertrek rond 10:15 uur was gegeven ... en het laatste om 12:30 uur!

Zelfs als het wat bruikbaarheid kostte, geloof ik helaas dat het in de huidige tijden veel ernstiger was voor onze veiligheid ... Maar blijf positief! Het ontwaken is niet zo moeilijk omdat ons vertrek is om 10:45 uur (ik heb de start van een race nog nooit zo laat genomen), dus gaan we langzaam maar zeker naar het dorp van de race, grote iglo-modus, skigebied en bergsport. Nike Air Max Zero Femme We sluiten bijna volledig aan bij onze vrienden en #Dubndidu-teams. Het is niet te Nike Air Max 270 Femme koud of te heet, net genoeg. We steken gewoon onze vingers over zodat de regen zichzelf niet uitdaagt (zelfs als we de gewoonte beginnen te lopen met de wind, de regen, de hagel deze laatste dagen !!!)

Matthieu en ik hebben zich aangemeld voor SAS Cabri (47min). De organisatie had zich echt gericht op het winterthema. In aanvulling op de dop, echode alle sfeer de winter games: nep sneeuw, dennen, ijs, sneeuwman, grizzly beer, rendieren ... aanbod vervagen, tartiflette, glühwein. Het was nogal leuk (een beetje minder sneeuw = schuim = glad) om aan het einde van het thema te blijven

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”