Cargando...

kun je je route beter voorbereiden

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

kun je je route beter voorbereiden

Mensajepor sweet » Mar, 27 Nov 2018, 05:47

Bereid je reis voor: inderdaad, door met de lokale bevolking te praten, kun je je route beter voorbereiden (km, route, plaats ...). Toen we in Sri Lanka waren, waren de lokale bevolking elke keer weer schattig en gaven ze ons kleine paden, perfecte omwegen om te ontdekken maar ook wijken om te vermijden. Ze waren attent en nieuwsgierig naar waarom je met deze temperatuur zou willen rennen ??! Nike Metcon MujerHet kan dus totaal onverwacht zijn in de tropen om te gaan Nike Air Max 2017 Femme hardlopen, maar waarom toch niet!
Plan B-cursus: als de lokale bevolking niet echt ziet waar je kunt rennen ... Google Maps wordt je beste vriend. Dus, ik geef dom terug het adres van de startplaats, kijk monumenten, parken, stranden rondom ... kortom een ??plaats waar ik zonder een hapering kan rennen. Houd er rekening mee dat wandelkaarten ook erg goed werken. Met deze GPS kan ik ook voorspellen hoeveel kilometers ik zal lopen en waar ik naartoe zal gaan als ik een omweg wil maken. Ik geef je echter toe dat wanneer ik in het buitenland ben, onze baan nooit echt een lus lijkt. Het is nogal en heel vaak een rondreis die ik maak. Het is gemakkelijker om zeker te zijn van de route op een deel van de uitgang. Daarna moet je gewoon teruggaan.
Praktisch punt: in het buitenland kunt u uw actieve apps ZONDER dat u uw gegevens / gegevens gebruikt / uw pakket schreeuwt. Start uw app wanneer u Nike Free RN Mujer nog in WiFi bent en schakel vervolgens over naar de vliegtuigmodus, de GPS blijft werken en Asics Gel lyte 5 Donna uw km opslaan.Nike Internationalist Womens GPS heeft internet niet nodig om te werken (zoals je lopende lol-horloge). Niettemin, wanneer ik in een vreemd land ben waar ik geen gegevens voor mijn telefoon kan kopen (dus Buiten Europa), koop ik eenvoudig een lokale Sim en een niet-bindend pakket. Mijn telefoon is ontgrendeld, ik verander sim en zou, internet, communicatie en geen pakket. Het is vaak een belachelijke prijs (Sri Lanka: 5 euro voor 5 uur) en mogelijk vanaf het vliegveld

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”