Cargando...

waarschuwingen voor

Noticias geológicas
Banning
Fluorita

waarschuwingen voor

Mensajepor Banning » Vie, 17 May 2019, 07:20

Ik heb geskied met dit horloge en ik denk dat Garmin dit een beetje meer voor ski?rs moet promoten. Max. Snelheid, totale afgelegde afstand en belangrijkste: aantal voltooide runs. Deze gegevens worden allemaal gesynchroniseerd met Garmin Connect en degenen met Strava kunnen zien welke routes ze hebben afgelegd en wie nog meer met Strava die Asics Gel Quantum 360 Damen dag het pad heeft voltooid. Best leuk om te bespreken met vrienden na een dag op de piste.

Hoewel ik honderden kilometers liep, tientallen zwom, te veel fietste en het zelfs hier en daar als stopwatch gebruikte, droeg ik het tijdens maanden als een normaal horloge gedurende deze training. Er zijn een paar belangrijke dingen die u ontdekt wanneer u een horloge zo lang test.

De glazen wijzerplaat krast niet gemakkelijk, dus ik raad aan om de schermbeschermers over te slaan en het scherm duidelijk te laten schijnen. Dit horloge werd vaak heen en weer geslingerd en botste tegen een paar muren. Afgezien van een lichte kras op de rand van het gezicht die alleen zichtbaar is wanneer hij in het licht schuift, ziet dit horloge er nog steeds vrij nieuw uit. De band wordt een beetje versleten aan de onderkant als je net als ik bent Nike Air Vapormax Womens en draag het tijdens het gebruik van computers, omdat je pols op het bureau wrijft. Niets bijzonders daar. Als ik een punt van mislukking zou moeten kiezen voor dit horloge, zou ik zeggen dat de batterij dat zou zijn na vele vele jaren gebruik. De band lijkt een paar jaar mee te gaan, de behuizing is stevig, de knoppen zijn goed gemaakt en iets van metaal, en het scherm is behoorlijk veerkrachtig. Het enige item dat nog moet worden overgeslagen, is de batterij, die waarschijnlijk 5+ jaar zal duren voordat hij tekenen van ouderdom vertoont en u minder dan de gewenste levensduur van de batterij geeft.

Hoe gaat het om een ??telefoonverbinding?
Vrij goed. U ontvangt uw sms-berichten (hoewel u hierdoor niet door zeer lange berichten kunt bladeren), waarschuwingen voor toepassingen die op uw telefoon worden weergegeven en een Nike Blazer Low Womens handige Nike Cortez Femme tool voor 'telefoonlocaties'. Het enige vreemde dat me overkwam, was op een dag dat de Forerunner 935 ongecontroleerd begon te zoemen op mijn pols toen ik aan het rijden was. Om welke reden dan ook, waarschuwde het me voor de volgende stap op Google Maps terwijl ik aan het rijden was met mijn telefoon. Buzzed vertelde me "draai links in 400 voet", "draai links in 390 voet", "draai links in 380 voet" ... je begrijpt het. Ik weet nog steeds niet zeker of mijn telefoon of horloge verantwoordelijk was voor dit vreemde spel, maar ik kan het niet meer oplossen omdat het nu is opgelost. U kunt ook kiezen welke apps uw horloge waarschuwen in de Garmin Conenct-app als u meer controle wilt hebben over wat uw pols zoemt. Over het algemeen zou ik zeggen dat het een geweldige aanvulling op je telefoon is, maar wees voorbereid op een Nike Air Max 90 Homme onverwachte waarschuwing.

De sneaker- en streetwear-boetiek organiseert een lanceringsfeest door het aanbieden van gratis diensten voor hardlopers gedurende de maand. De services voor klanten zijn live gestreamde VO2 Max-tests - een test die ontdekt hoeveel zuurstof een persoon kan gebruiken tijdens intensieve training - op een Woodway Loopband en 20 minuten NormaTech-herstelbeencompressiesessies. De boetiek zal ook paren met Adidas om een ??reeks gratis runs en yogasessies op te zetten.

De AlphaBounce Beyond, die van hiel tot teen dempt, werd ge?nspireerd door VO2 Max training. De schoen is gemaakt voor atleten van wie de sport hardlopen vereist en er het beste in is. Het ontwerp is geschikt voor veelzijdige en multidirectionele bewegingen en heeft een bredere middenzool, specifieke zones voor extra stabiliteit en een buitenzool van Continental-rubber, die de hardloper meer grip op verschillende oppervlakken biedt.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Noticias”