Cargando...

nner jag mig som om den

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

nner jag mig som om den

Mensajepor Labi1995 » Jue, 07 Jun 2018, 05:21

Jag l?mnade hj?lpen stationen med bara v?sten p? (ingen skjorta) som det var nu 6:00 eller s?, men det var fortfarande varmt ute. Kl?ttringen upp i Little Bighorn River dr?nering var spektakul?r, med vacker utsikt hela v?gen upp. Jag tog det lugnt och till och med lyssnade p? musik en timme eller s? under det h?r avsnittet (n?got jag s?llan g?r, men tog med p? den h?r t?vlingen eftersom jag Nike Internationalist Dames skulle vara ute d?r s? l?nge). Jag var n?stan 4 miles fr?n v?ndpunkten (mil 48) vid Jaws Trailhead och det b?rjade regna med blixtnedslag. Det gick fr?n en idyllisk alpin promenad till en, "Oh skit, jag ?r kall och p? en ?ppen exponerad ?sna under en blixtstorm p? 900o ft!" ?gonblick. Jag satte p? alla extrakl?derna jag hade med mig (huvudsakligen bara handskar och inov-8 Stormshell 150 vattent?t jacka) och sprang lite snabbare till hj?lpstationen d?r jag hittade min mamma och v?n, Aaron, som var redo att bes?tta och takt mig klockan 11:00 i m?rkret och den stormiga natten. Det ?r s? trevligt att bli utsatt f?r det och sedan komma ?ver en hj?lpstation och se de du vet att du v?ntar p? att ta hand om dig. Tack s? mycket t?nkte jag inte mycket om att du gick tillbaka till mitt p? natten f?r att springa tillbaka ner en 5000 meter l?ddig Nike Air Max 270 Dames nedstigning till g?ngstationen. Jag var bara glad att ha min paceman, Aaron, med mig och vi tog av. P? ett roligt s?tt k?nde det mig som om jag gav honom en rundtur p? sp?ret jag just kom ut p? v?g ut, f?rutom, eftersom det var m?rkt s? var jag tvungen att beskriva f?r honom vad han skulle ha sett om det hade varit l?tt. Tiden gick snabbt och vi gjorde riktigt bra tid ner denna 18 mil avsnitt, passerar m?nga m?nniskor l?ngs v?gen. Jag hade huvudlampan Petzl Ultra Rush och ?tminstone 100 miler k?nner jag mig som om den ?r n?stan oumb?rlig trots sin mycket dyra prislapp ($ 400!). Det s?tter ut ett extremt stort och starkt ljus som gjorde det m?jligt f?r mig att springa bekv?mt nedf?rsbacke i m?rkret och lera hela v?gen. Vi kom in i g?ngbroen och bytte kl?der Nike Air Max Thea Femme tillbaka till shorts och T-shirts (fr?n mina 3/4 strumpbyxor och l?ng ?rm, som Nike Air Max 90 Dames i efterhand hade jag nog inte b?rjat byta till vid omslaget). Jag bytte ut fr?n mina X-Talons och till n?gra torra Pearl Izumi Trail N1 (det enda torra paret jag hade kvar p? denna hj?lpstation, annars k?nde jag mig inte att jag beh?vde PI) och ledde ut efter en korvspatty, kaffe och lite jordn?ts M & M ?r klockan 5:00. Den l?nga 18 milen mestadels uppf?rsbacke fr?n Footbridge (mil 66) tillbaka till Dry Fork-st?det (mil 82) var d?r t?vlingen b?rjade k?nna sig som n?got nytt och annorlunda p? vissa s?tt (jag "Aldrig g?tt mer ?n 54 miles p? ett tag f?re), men p? m?nga s?tt var det v?ldigt mycket detsamma. G? fram?t, ta en energigel n?r jag k?nde att jag kunde mage en, dricka, upprepa. L?ngsamt gjorde jag det till Cow Camp Aid (mile 76) och satte sig f?r Nike Air Max 2017 Womens lite mat (bacon!) Och cola, samtidigt som jag ?t en annan gel (jag skulle ?ta ?ver Adidas Superstar Womens 50 (!) Geler under loppet av loppet). Denna process fortsatte tills jag l?ngsamt plockade bort en den ?terst?ende l?nga, l?nga uppf?rsbacken till Dry Fork d?r b?da mina f?r?ldrar v?ntade p? att uppmuntra mig de senaste 18 milen. S? snart jag kom in i Dry Fork s?g jag mina f?r?ldrar och visste det f?r att Jag hade inga allvarliga fysiska problem (bortsett fr?n en liten bl?sare p? min pinky toe), att jag skulle avsluta loppet. Vikten av de ?terst?ende 18 milen kom verkligen ner p? en g?ng och jag br?t mig emotionellt. Jag t?nker f?r det mesta av t?vlingen, jag t?nkte bara p? att komma till n?sta hj?lpstation och gjorde inte riktigt mentalt projekt mig sj?lv s? l?ngt fram?t. Jag skulle kunna bryta mig om 18 miles och att jag redan hade kommit upp 12 av dem Nike Air Max 90 Mens 18 dagen innan visste jag exakt vad som l?g fram?t och vikten av det blev ganska Nike Air Max 90 Dames Zwart sv?rt. Min mamma var upptagen f?r att passa mig de sista 18 milen av loppet och jag visste att det inte fanns n?got kvar att g?ra men g? och s? ?terv?nde jag mentalt till uppgiften att bara g? vidare till n?sta hj?lpstation, dricka, ?ta och ta ta hand om mig sj?lv i den nuvarande mitten av dagen v?rmen (igen, ?terv?nder till att bli v?t i n?gra str?mkorsningar).

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”