Cargando...

nauwkeuriger zijn voor loopafstand

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

nauwkeuriger zijn voor loopafstand

Mensajepor Labi1995 » Vie, 15 Jun 2018, 03:48

Afstand tracking nauwkeurigheid. Ik beschouw dit niet als een fout van de Vivofit, maar eerder als een probleem met elk op versnellingsmeter gebaseerd volgapparaat. Hoewel de Vivofit je stappentallen in een afstandsequivalent omzet, zal het niet zo nauwkeurig zijn als een GPS-apparaat als je ge?nteresseerd bent in trainingsafstanden (vandaar dat ik een GPS-horloge zoals mijn Garmin Forerunner 620 gebruik voor runs), met name voor running. De belangrijkste reden is dat de afstand die wordt afgelegd over een bepaalde tijdsperiode een functie is van de stapsnelheid en staplengte, en beide veranderen als een functie van Nike Air Max Thea Mujer snelheid, helling, daling enz. De afstandschatting van een apparaat als dit Nike Air Max Thea Womens moet gewoon worden beschouwd dat - een schatting.
Als voorbeeld van problemen met afstandsmetingen vastgelegd door een apparaat als de Vivofit, heb ik vorige week een 5 mijl-run uitgevoerd (gemeten met Gmap-stappenteller) tot aan de top van een heuvelrug in Maine en weer terug. Mijn GPS-horloge registreerde bijna precies 5 mijl, terwijl de Vivofit dezelfde run opnam als slechts 7,1 kilometer, waarschijnlijk omdat mijn paslengte en trapfrequentie enorm varieerden in de omhoog- en omlaag-delen. Ik duwde het tempo ook hard op de donwhill en dekte waarschijnlijk behoorlijk wat afstand met elke stap. Een apparaat als de Vivofit zal waarschijnlijk nauwkeuriger zijn voor loopafstand dan wanneer u loopt, tenzij u al uw mijlen in ongeveer hetzelfde tempo op een relatief www.alainhemet.fr vlakke ondergrond (of op een loopband in een constant tempo) Nike Air Max 90 Mens uitvoert.
Geen achtergrondverlichting. Echt geen big deal, maar een achtergrondverlichting zou een mooie aanvulling zijn op een toekomstig model.
Trappen tellen. Ik vond het een beetje leuk dat de Fitbit Ultra elke trap geteld had. De Vivofit doet dit niet, maar eerlijk gezegd kan ik niet zeggen dat ik de functie mis genoeg mis om me echt te storen. De enige stappen die ik elke dag tegenkom zijn de vlucht naar mijn slaapkamer of de vlucht naar mijn kelderkoelkast (locatie van mijn IPA-voorraad). U kunt de Vivofit in de slaapstand zetten door de knop ingedrukt te houden tot het woord " Slaap "verschijnt op het scherm. Het zal je bewegingen registreren terwijl je slaapt. Persoonlijk gebruik ik dit bijna nooit, maar als het iets is waarin je ge?nteresseerd bent, is de optie Nike Air Presto Femme beschikbaar. Ik kan meestal vertellen hoe goed ik de vorige nacht Nike Air Force 1 Damen heb geslapen door hoeveel kopjes koffie ik nodig heb om me de volgende ochtend op gang te krijgen. De Vivofit past je dagelijkse streefdoel voor stappen aan op basis van recente activiteitsniveaus. Dit kan een goede motivator zijn om actief te blijven en je grenzen te verleggen, maar ik heb eerlijk gezegd niet veel gebruik gemaakt van het stapdoel dat door het horloge is bepaald. Dit kan in de winter veranderen als ik niet actief train voor een race en mijn dagelijkse stappentelling is meestal veel lager. Ik ben tot nu toe erg blij met mijn Garmin Vivofit. Het staat sinds maart bijna elke dag op mijn pols en ik heb ontdekt dat het een grote verbetering is ten opzichte van mijn oude Fitbit Ultra (moge het rusten in vrede, waar het ook is ...). Ik ben dol op het scherm, Adidas ZX Flux Mujer de levensduur van de batterij is uitstekend en de mogelijkheid Nike Air Huarache Femme om het te synchroniseren met een hartslagmeter is voor mij als hardloper een geweldige functie. Het was ook leuk om al mijn fitnessgegevens op Garmin Connect te kunnen consolideren. Ik raad de Vivofit ten zeerste aan!

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”