Cargando...

len fantastisk med full t

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

len fantastisk med full t

Mensajepor Labi1995 » Jue, 12 Jul 2018, 03:32

En annan unik designfunktion som f?rtj?nar att n?mna h?Nike Classic Cortez Leather Womens r ?r Pebax-plattan som l?per Nike Air Max Thea Mujer hela l?ngden p? skon. Nike Air Max 90 Heren Tanken ?r att den h?r plattan b?r ge en viss l?ngdsstyvhet och lyh?rdhet mot skon - ett liknande designelement finns i m?nga road racing flats (dvs Adidas torsionssystem). ?ven om jag inte hade n?gra specifika problem med det, k?nde jag mig inte att skon var s?rskilt lyh?rd, s? det h?r ?r en egenskap som jag ?r lite likgiltig (det m?ste antingen vara styvare / snappier eller de borde ta det ut och spara vikt). North Face Ultra TrailN?tmaterialet i ?vre ?r l?tt, andas och mjukt p? foten. Halsbandets foder ?r gjord av The North Face's Flash Dry-material (fr?n kl?dselns sida av f?retaget) och ?r ganska mjukt och k?nns trevligt. ?verl?ggen ?r alla svetsade p? och det ?r mycket litet sy p? skon (det enda stygnet jag m?rkte ligger n?ra mittfoten p? insidan av skon).
Tungan ?r n?got tunn f?r en sko av denna bulk och Nike Blazer Womens kan dra nytta av en touch Nike Air Max 90 Womens mer vaddering. Det ?r v?ldigt mycket en t?vlingsplattformig tunga, med kanske bara en touch mer vaddering ?n en typisk platta. Mellansolen ?r traditionell EVA och igen ?r ytters?len fantastisk med full t?ckning av Vibram gummi. Jag m?rkte tv? sm? h?l, en p? varje sko, i det ?vre materialet p? n?tet (du kan se en cirkel i r?tt i bilden ovan). Detta ?r efter bara 40 miles eller s? vidare vad jag skulle betrakta m?ttligt teknisk sp?r f?r vissa portioner. Detta kan orsaka oro f?r l?ngvarig ?vre h?llbarhet om du tenderar att inkludera icke-preparerade sp?r eller n?got avst?nd som k?rs som en del av din tr?ning. North Face Ultra Trail Ultra Trail passar ganska bra. Trots att det var smalt, var det ?verraskande tillm?tesg?ende i framfoten. Mittfoten passar snyggt; medell?ng till l?g volym, v?ldigt mycket som en Nike Roshe Run Mujer racingsko, som jag gillade. www.bezvazeme.cz H?lsan var ganska standard och den har en traditionell h?lr?knare. Skon kan springa lite l?ng (kanske ? storlek), men med tanke p? den l?gre volymen passade jag mig att det var r?tt. Inte mycket komfortfunktioner i passformen.
Jag brukar tycka om en ganska fast ?ktur f?r de flesta skor, inte h?rd men lyh?rd. Min allm?nna filosofi ?r att ju mer teknisk sp?ret, ju l?gre och fastare skon borde vara (till exempel f?r branta upp och ner kullar, sidhilling och f?r kontroll och stabilitet p? stenar / r?tter / oj?mn mark). Ultra Trail g?r rakt i mitten av v?gen med avseende p? fasthet eller mjukhet. Det ?r inte lika fast som de flesta inov-8s eller New Balance MT101 eller 110, men inte s? mjuka som de flesta Altras eller m?nga senare h?gre vadderade alternativ. Jag skulle s?ga att den k?r mest liknar Pearl Izumi Trail Nike Air Max 1 FemmeN1 n?r det g?ller mjukhet.
Jag gillade allm?nt k?rningen f?r anv?ndning som tr?ningssko p? alla j?mnare ytor, v?g eller sp?r. Skon har tillr?ckligt med kudde f?r att k?ra mycket bekv?mt p? trottoaren, men inte f?r mycket f?r att k?nna sig klumpig. Jag m?rkte inte h?len f?r mycket n?r den var j?mn (jag brukar f?redra 0-6 mm droppe och detta kommer in p? 7-8 mm). Resan b?rjar verkligen bli kort f?r mig n?r sp?ret brantar (s?rskilt nedf?rsbacke) eller speciellt n?r det blir stenigt eller oj?mnt. Det ?r d? h?ftens h?ft och klump blir synnerligen m?rkbart och skon b?rjade trycka mig lite mer ?n vad jag skulle vilja ha. Dessutom ?r framfoten f?r tunn (14 mm) och f?r mjuk, och det ger inte tillr?ckligt med skydd mot stenar p? teknisk sp?r.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”