Cargando...

en endorsers zoals Anton Krupicka

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

en endorsers zoals Anton Krupicka

Mensajepor Labi1995 » Mar, 31 Jul 2018, 03:49

Ik ben deze review aan het schrijven over de gloednieuwe B2R Trail Performance-schoen, terwijl ik vorig weekend herstelde van een 50K trailrace. In die race brak ik twee hoofdregels van hardlopen over lange afstanden: "Ga niet te snel naar buiten" - dat deed ik, hing een tijdje met de lead pack en crashte en brandde tegen het einde. "Nooit racen in nieuwe schoenen" - ik deed (liep in schoenen als beoordeling hier), en ik ben blij dat ik dat gedaan heb - ze hebben extreem goed gepresteerd. Gewoon om je een beetje achtergrond te geven: ik ben een vrij recente bekeerling van Vibram Fivefingers en een paar andere minimale schoenen en race flats - het is twee jaar geleden dat ik mijn voorschrift van gegoten Nike Air Max 90 Dames Roze inlegzolen en hardloopschoenen uit de traditionele stabiliteitscategorie dumpte.
Hoewel ik erg blij was met mijn keuze van raceschoenen, heb ik onlangs een breed scala aan trailschoenen geprobeerd en heb ik nooit echt degene gevonden die ik leuk vind. In dit proces heb ik bloed gekregen, gekneusd en zelfs een enkel verstuikt. Ik heb ook een hoop geld uitgegeven (ja, ik betaal wel voor mijn schoenen, inclusief degene die hier wordt besproken). Hier zijn enkele dingen die ik heb bepaald in mijn zoektocht naar de perfecte trailschoen: de Vibram FiveFingers Spyridon LS is een geweldige keuze geweest voor eenvoudige runs op vergevingsgezinde zachte trails. Het heeft een fantastisch gevoel op de grond, maar het snelle bonzen tijdens een rotsachtige en bewortelde halve marathon halveide de laatste kilometers in doodsangst, en een race Nike Air Max Zero Womens van tien mijl in de modder gaf me het gevoel dat elke afdaling mijn laatste keer is dat ik verschillende schoenen van Altra heb geprobeerd en Salomon, de Mizuno Ferus en de Skechers GoBionic Trail en hebben niet gevonden waar ik naar op zoek was.
Ik heb bijna alle modellen van de New Nike Air Max 90 Dames Zwart Balance Trail Minimus-lijn geprobeerd (de laatste passen goed bij mijn voet) van de MT00 tot de MT1010 en de veelvuldig aangekondigde MT110 ertussenin. Ik vind ze leuk, behalve de MT00 die een vreselijke bovenkant en zo'n slordige pasvorm heeft dat ik een enkel race met een 10K, ondanks de minimale stapelhoogte. Voor mij hebben alle Minimuses (Minimi?) Een doel, en hoewel de MT10 zich op kleinere afstanden over het kinderterrein uitstrekt, geven zelfs de profs en endorsers zoals Anton Krupicka toe dat ze voor hun langere races een "beetje meer" Adidas Superstar Hombre zullen bereiken schoen "zoals in de MT110.
Hier komt het B2R Trail Performance-model voor. Hier is de korte versie van het B2R-verhaal: Ironman-triatleet en ondernemer Eric Swartz, die tijdens zijn training meerdere verwondingen had opgelopen, riep Eric Orton om hulp en zij richtten Nike Air Max 2017 Damen uiteindelijk het B2R-bedrijf op ( Orton was de coach van Christopher McDougall in het boek Born to Run: http://amzn.to/1gn3F2I). De schoen is nu beschikbaar op www.born2run.com voor $ 119 USD - inclusief 2 paar witte Tabi-sokken en ik ook vond zwarte veters en een extra paar inlegzolen die voor een goede afmeting werden gegooid. Ik was erg opgewonden om de schoenen te ontvangen direct nadat ze de douane bij de US-poort van binnenkomst hadden ontruimd en werd door de B2R-crew gecontroleerd op kwaliteit. UPS leverde ze afgelopen donderdag af, en na een Adidas Tubular Femme korte testrit op een miniparcours door mijn huis besloot ik ze te gebruiken voor de 50K trailrace van het weekend - vrijwel uit de doos. Op de bovenstaande foto's heb ik een paar kantjes toegevoegd -bij-zij opnamen met de zeer populaire New Balance MT110 (in dit geval de 2E breedte) Nike Air Max 1 Womens - de B2R volgt een vergelijkbaar traditioneel en robuust ontwerp (er is ook een blauwe kleuroptie in het Herenmodel). Het vakmanschap is schoon en solide, en er zijn geen gimmicks of mode-franje hier gevonden. Zelfs de veters voelen aanzienlijk en zijn nooit losgekomen gedurende een rit van 4,5 uur.
Het bovendeel is samengesteld uit een laag strak geweven gaas met banden van rubberachtige plastic overlays om ondersteuning toe te voegen. De neus heeft een rubberen bumper en wordt versterkt door een flexibele overlay die zich achterwaarts uitstrekt door de flexpunten tot aan de middenvoet en biedt bescherming aan de zijkant. De gespleten teen is goed uitgevoerd en veroorzaakte geen schuren - het materiaal tussen de kloven lijkt anders te zijn dan dat van de mesh, wat enigszins doet denken aan flexibel neopreen. Mijn maat 12 Nike Air Max 90 Mujer weegt iets minder dan 9oz, en ik meet een stapelhoogte van 17 mm (zonder binnenzool) samen met een geschatte daling van nul.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”