Cargando...

De binnenste planeten zijn

Temas de Geología General
lasky1994
Fluorita

De binnenste planeten zijn

Mensajepor lasky1994 » Lun, 14 Ene 2019, 05:31

Ik heb nog nooit eerder een race gedaan waarbij hardlopen met een koptelefoon specifiek werd aangemoedigd. Maar de fysieke race was deels een showcase voor de Run the Solar System-app, gemaakt door de British Science Adidas Tubular Femme Association en (het team achter de game Zombies, Run!). Deze gratis app volgt je positie met behulp van GPS en naarmate je de positie van elke planeet bereikt, word je beloond met een beetje commentaar en enkele originele opnamen van planetaire missies. De binnenste planeten zijn heel dicht bij de zon, dus binnen de eerste halve kilometer had ik voorbij Mercury, Venus, de aarde en Mars getrokken en was goed op weg naar de astero?dengordel.

Ik Asics Gel Quantum 360 Mujer had van tevoren niet voldoende aandacht aan de app besteed, dus ik had me niet gerealiseerd dat het mijn bedoeling was om het toegang te geven tot mijn normale hardloopmuziek om tussen de planeten te spelen. Maar ergens vlak na Mars besloot ik dat ik het op die manier verkoos. Als je een oortelefoon hebt, maar er klinkt geen geluid doorheen, kun je alleen je eigen ademhaling horen. En Adidas Zx 750 Mujer het klonk bekend - want dat is wat je hoort in sci-fi-films wanneer een astronaut zich in een ruimtepak in de leegte van de ruimte bevindt. Het is een eenzaam geluid, en het voelde gepast. Dit is waar echte ruimtevaart over gaat: bestaande met jezelf terwijl je een heel lange tijd naar buiten reist. Het is een idee waar ultra-marathonlopers heel vertrouwd mee zullen zijn. In mijn geval hoefde ik Adidas Adilette Slides Femme alleen nog een kilometer te lopen om bij Jupiter Nike Air Max 2016 Mujer te komen, omringd door mensen in het midden van Londen. Normaal zou ik geen oog dicht doen bij het lopen over die afstand. Maar de race was amper begonnen en mijn perspectief op de afstand tot de buitenste planeten was al veranderd. Ik kwam achteraf tot de conclusie dat mijn equivalente racetempo iets meer was dan zes keer de snelheid van het licht, op de schaal van het racezonnestelsel (ga Adidas ZX 750 Femme me!). Toch was de afstand tussen Saturnus en Uranus een volledig derde deel van de cursus. Ik had nooit echt op prijs gesteld hoeveel verder weg de buitenste planeten werkelijk zijn.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”