Cargando...

zodat je niet het gevoel hebt dat

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

zodat je niet het gevoel hebt dat

Mensajepor Banning » Lun, 14 Ene 2019, 06:45

De Hoka Challenger ATR 3 is de derde variant van een zeer populaire trailschoen die op dit punt aan de klassieke status grenst.

Weg- en traillopers houden van deze schoen dankzij een combinatie van lichtgewicht schokdemping (ik bedoel, een ton demping), minimale bovenlagen en een snel gevoel dankzij de metarocker-technologie van Hoka.

In gewoon Engels is dit een zeer goed gewatteerde schoen die heel snel aanvoelt, zoals blijkt uit de recente prestaties van door Hoka gesponsorde hardlopers zoals Jim Walmsley en Hayden Hawkes die beide deze schoen prefereren voor afstanden van 50k tot 100 mijl.

De Challenger ATR 3 is het type schoen dat je Nike Roshe Run Womens] kunt dragen voor een snelle halve marathon op de weg, en de volgende dag 50 mijl kunt afleggen op een stoer terrein.

Het is echt het beste voorbeeld van een "alles oprichter" op de markt en een schoen die zeker niet mag worden gemist. Het is echter geen schoen die werkt voor elke hardloper en elk type voet.

De Hoka Challenger ATR 3 is een neutrale trailrunning die ontworpen is om licht en wendbaar te zijn op trails die niet al te zwaar van aard zijn. Het functioneert ook heel goed als een weg-naar-trail schoen vanwege de minimale uitsteeksels op de buitenzool.

Binnen de Hoka One One-lijn is de Challenger ATR het trail-compliment voor de Clifton 3-raceschoen, en het is absoluut een lichtgewicht einde van hun spectrum.

Houd er rekening mee dat zowat elke Hoka One One-schoen veel meer demping en stapelhoogte zal hebben dan elke Nike Lunartempo 2 Damen standaard hardloopschoen op de markt.

Vergelijkbare schoenen op de markt zijn de Altra Torin 2.5 en Paradigm, de Topo Ultrafly en weinig anders.

Dit is een maximale niche op de markt die door maar weinigen wordt ingenomen door de combinatie van lichtgewicht schokdemping en flexibiliteit die geen enkele is.

Als ik ooit voorstel een maximaal opgeveerde schoen aan een loper om te bouwen van een standaard stapelhoogte, zou de Hoka Challenger ATR 3 een eerste keuze zijn.

De Hoka Challenger 3 gebruikt Soft EVA met een stapelhoogte van 31 mm in de hiel en 26 mm in de voorvoet. Het resultaat is dat deze schoen het voelt alsof hij veel demping heeft zonder dat hij slap wordt.

De voet zit ook in een soort wieg, standaard voor de meeste Hoka-schoenen, zodat je niet het gevoel hebt dat je op een onstabiel platform rent.

Nieuw voor Nike Cortez Femme deze derde iteratie, de Challenger 3 ATR maakt gebruik van een hoger durometer tussenzoolmateriaal dan in eerdere modellen, waardoor de schoen veerkrachtiger is op harde oppervlakken en duurzaamheid op lange termijn ten opzichte van hardloopschoenen 500 mijl houdbaarheid.

De rit van de Challenger ATR 3 is zeer goed uitgebalanceerd en dit is het soort schoen dat je op een redelijk technische trailrun kunt maken terwijl je een vlakke 20 miler op de weg volgt.

In vergelijking met andere merken is de EVA-demping van de Challenger ATR 3 echt onvergelijkbaar.

Koolstofrubber bevolkt de hoge slijtplekken van de buitenzool en biedt precies voldoende tractie voor steile hellingen en afdalingen.

Hoewel ik deze schoen niet zou aanbevelen als geschikt voor modderige omstandigheden, zijn er maar weinig schoenen die ik zou goedkeuren.

Over Nike Cortez Hombre het algemeen presteert de Challenger ATR 3 beter dan de meeste in slordige omstandigheden, en ik heb liever de extra demping dan een slecht beschermde loopschoen voor modderpaden.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”