Cargando...

opgive Vibrams og har aldrig

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

opgive Vibrams og har aldrig

Mensajepor Labi1995 » Lun, 28 Ene 2019, 05:56

"Helt nyt for Mizuno er" aktiveringslinjen ", der hedder" Be ". Der vil v?re 3 farveskemaer Adidas Superstar Mujer til kvinders modeller og 3 til m?nds modeller. Pris 110 €. M?let, som ved alle naturlige l?besko, er at styrke kalven og f?dderne muskler med det ultimative objetive for at korrigere holdningen og s?nke skadesraten. Modellen er lavet af vegetabilske / plantefibre som Waraji Sandalerne (som var kortere end foden). Inders?len er fladere t?t p? t?erne, s?ledes at t?erne kan bev?ge sig frit. Bygningen er ret flad med 9: 3 mm. Dr?ben er lav 6mm. Skov?gten 200g i US 9 st?rrelse, s?som konkurrencen, en letv?gtssko. V?r b?r hente Mizuno naturlige l?besko lineup og det er prim?rt t?nkt som et show til at tr?ne musklerne, bortset fra normale l?besko. I 2013 udvides sortimentet. Det er ikke, da der ikke var nok Fu?trainer (sko til at tr?ne f?dderne), men alle firmaer og alle nye modeller i denne klasse skubber dette emne fremad. Det er Adidas ZX Flux Femme sjovt, du burde skrive det her i dag, for bare i morges t?nkte jeg p? Sp?ndingsbruddet jeg fik for et par ?r siden l?b i et par Vibram Flows. N?, jeg havde faktisk to p? samme tid, en i min anden t? og en i den anden metatarsal. Begge var proksimale i naturen, hvilket f?rte min sport med doc til at spekulere p?, at de var mere fra den gentagne kraft af den f?rste fodstrike end fra belastningen af ??fuld holdning (frakturerne ikke var i de tyndere dele af knoglerne). Selvom jeg ikke har noget bevis p? dette, f?lte jeg mig altid som Flowens t?lommer, der var s?rligt stive og tykke, fordi de var designet til kolde temps, ikke kun holdt t?erne fri fra at bev?ge sig frit, men m?ske faktisk endda tvunget dem i en unaturlig stilling. Jeg kan huske, hvordan omr?derne mellem mine t?er ville g?re ondt, som om s?mene var kommet Nike Air Max 90 Femme fast i min fod. Nike Court Lite Damskie Jeg husker ogs? meget klart, hvor glad jeg var at f? dem af efter hvert l?b, selvom jeg n?d at k?re i dem ellers. I ?vrigt har jeg k?rt i en dun minimal sko siden helbredelse og opgive Vibrams og har aldrig haft et andet m?dt problem, ikke engang en smerte (banker p? alle tilg?ngelige ville her). Tak som altid for posten. Da jeg f?rst blev kontaktet af designteamet bag Skechers Go Run, har en lokal ultrarende ven (Nate Sanel) og jeg regelm?ssigt arbejdet med dem p? flere sko, som de for ?jeblikket har under udvikling : Jeg modtager ingen betaling fra dem bortset fra de prototype sko, jeg har testet, som leveres gratis - jeg nyder bare processen med at kunne hj?lpe med at g?re en bedre sko). Det fungerer i grunden s?dan: de sender os hver et par sko, Nate og jeg l?ber lidt i dem (hans kilometertal er betydeligt Adidas NMD Damskie h?jere end min),Nike Air Max TN Donne og s? deler vi vores tanker med designteamet. Vi modtager derefter en anden iteration af skoen, der indeholder nogle af vores feedback samt af personer i deres slitage-testprogram. Dette forts?tter, indtil designerne er parat til at s?tte skoen i produktion. S? langt har Nate og jeg testet tre separate sko, og to af dem g?r nu ind i den endelige produktion. Af disse er den ene, som jeg har brugt mest tid sammen med, en sko kaldet Skechers Go Bionic. Jeg har k?rt i disse til og fra i flere m?neder nu over et par iterationer, og jeg m? sige, at jeg er temmelig imponeret over det endelige produkt! Hvad Skechers har gjort med Go Bionic er at tage konceptet bag en sko som Nike Free 3.0 og lave en sko, der har en nul drops?l (11,5 mm tykkelse), lidt st?rre fleksibilitet og en v?sentlig mere rummelig toebox. Som Nike Air Max 95 Femmes?dan, hvis du kan lide Nike Air Max 95 Femme f?lelsen af ??Nike Free, men find dem at v?re smalle og lidt for h?je i h?len for din smag, er Go Bionic skoen til dig. For nogle m?neder siden skrev jeg en omfattende gennemgang af Skechers GoRun sko. I den anmeldelse n?vnte jeg, at selvom jeg elskede skoens overflade (muligvis den bedste af nogen sko jeg har brugt), f?lte rockereds?len med en tydelig "bump" under midtfoden en smule akavet, n?r de stod i skoene. Den Go Bionic g?r v?k med vipperen s?vel som midfoot bump. Sk?nt skoen p? billedet ovenfor synes at have en lidt rockered bund, skyldes dette udseende hovedsagelig, at det har en undersk?ret h?l meget s?dan p? Go Run, Brooks Pure eller New Balance Minimus Road. N?r du st?r i denne sko, f?les det helt fladt.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”