Cargando...

Ik ontving een

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

Ik ontving een

Mensajepor Labi1995 » Mié, 13 Feb 2019, 01:39

Het grote nieuws in de wereld van het runnen van wetenschap in de afgelopen week was de release van een onderzoek van een locomotiefabriek aan de Universiteit van Colorado. De studie, getiteld "De metabole kosten van blootsvoets lopen versus shod: is lichter beter?", Werd geleid door Nike Air Vapormax Dames Jason Franz en was co-auteur van Corbyn Wierzbinski en Rodger Kram.
Ik ontving vorige week een persbericht over het onderzoek van een van de co-auteurs en het citaat in de titel van Nike M2k Tekno Heren mijn bericht komt rechtstreeks uit de eerste alinea van de release (ik heb nu ook de volledige tekst gelezen). In het persbericht beschrijven ze hun experiment als volgt: "In het onderzoek liepen 12 proefpersonen met een aanzienlijke blootsvoets loopervaring 7,5 MPH met een middenvoet-slagpatroon op een gemotoriseerde loopband, Nike Air Max 90 Femme zowel op blote voeten als in lichtgewicht schoenen met kussen (~ 150 g / schoen, 5,4 oz). In aanvullende proeven bevestigden ze kleine leadstrips aan elke voet / schoen (~ 150, ~ 300, ~ 450 g). Voor elke aandoening maten ze het zuurstofverbruik en de koolstofdioxideproductie van de proefpersonen als een index van de metabole Nike Air Max Classic BW Dames kosten. "Het grote nieuws in de wereld van de wetenschap in de afgelopen week was de release van een onderzoek van een motorlaboratorium aan de Universiteit van Colorado. De studie, getiteld "De metabole kosten van het lopen op blote voeten versus shod: is lichter beter?", Werd geleid door Jason Franz, en was co-auteur van Corbyn Wierzbinski en Rodger Kram. Ik ontving een persbericht over de studie van een van de co-auteurs vorige week, en het citaat in de titel van mijn bericht komt rechtstreeks uit de Nike Air Max 2017 Mujer eerste alinea van de release (ik heb nu ook de volledige tekst gelezen). In het persbericht beschrijven ze hun experiment als volgt:
"In het onderzoek liepen 12 proefpersonen met een aanzienlijke blootsvoets loopervaring 7,5 MPH met een middenvoet-slagpatroon op een gemotoriseerde loopband, zowel op blote voeten als in lichtgewicht Nike Dunk SB Low Donne schoenen met demping (~ 150 g / schoen, 5,4 oz). In aanvullende proeven bevestigden ze kleine leadstrips aan elke voet / schoen (~ 150, ~ 300, ~ 450 g). Voor elke aandoening maten ze het zuurstofverbruik van de proefpersonen en de kooldioxideproductie als een index van de metabole kosten. "Zou dit enig effect hebben op de resultaten? Ik heb geen idee (wat bedoel je hardlopers?). Zeker, het dragen van een sok voegt een laag materiaal toe tussen de voet en de grond die de sensorische waarneming en plantaire Nike Air Max Classic BW Femme afschuring / afschuiving zou kunnen veranderen (waardoor laatstgenoemde de economie ten opzichte van blootsvoets kan verbeteren bij het lopen op een loopband - echt blootsvoets loopbandlopen kunnen cre?ren wrijving met de riem en het resulterende ongemak voor sommige mensen). Net zoals mensen gevoelig worden wanneer de uitdrukking Nike Air Max 270 Donne "op blote voeten" wordt gegooid, vind ik het belangrijk om duidelijk te zijn met terminologie - blootsvoets betekent niets op de voet.
2. Om soortgelijke redenen als het bovenstaande is het de vraag of het toevoegen van gewicht aan de blote voet ons iets van praktische relevantie vertelt over blootsvoets lopen. Hier is de beschrijving van hoe gewicht werd toegevoegd aan de "blote" voet:
"Om tijdens blote voetenproeven massa aan elke voet toe te voegen, hebben we het bovenmateriaal van een ander model Nike Air Max 90 Homme hardloopschoenen aangepast om kleine leadstrips eenvoudig te bevestigen terwijl het op blote voeten lopen simuleert (Figuur 3). We hebben de buitenzool, tussenzool en het hele voorste deel van het bovenwerk van de schoen verwijderd, voor de middenas van het vijfde middenvoetsbeentje, waardoor alleen de hielkap, het dunne Nike Air Max TN Donne weefselbooggedeelte, de tong en de veters overblijven. '

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”