Cargando...

schreef ik een post die de New Balance

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

schreef ik een post die de New Balance

Mensajepor Labi1995 » Jue, 14 Feb 2019, 01:44

Een commentator op mijn eerdere bericht vandaag over de nieuwe Nike Nike Air Max 90 MujerFree 4.0 v2 en 3.0 v4-schoenen heeft me geattendeerd op een nieuwe schoen die deze zomer uit Nike komt, genaamd Flyknit Racer (bedankt Henry!). Blijkbaar is de schoen net aangekondigd op een show in New York, slechts een paar uur geleden, en het is een raceflat met een ultralicht, nauwsluitend, gebreid bovenwerk. Hier zijn de gegevens die door High Snobiety worden verstrekt:
"Nike Flyknit brengt een revolutie teweeg in het hardlopen door schoenconstructies vanaf de grond opnieuw te overdenken Ge?nformeerd door de inzichten van sporters en door gebruik te maken van een nieuwe gepatenteerde technologie. Garens en stoffenvarianten zijn alleen nauwkeurig ontworpen waar ze nodig zijn voor een lichtgewicht, nauwsluitend en vrijwel naadloos bovenwerk. Met alle gebreide structuur en ondersteuning, weegt het bovenwerk en de tong van de Nike Air Max 270 Hombre Nike Flyknit Racer slechts 34Nike Air Max 90 Dames gram (1,2 ounce). De hele schoen weegt slechts 160 g (5.6 ons) voor een maat 9, 19% lichter dan de Nike Zoom Streak 3, een schoen gedragen door de eerste, tweede en derde plaats atleten in de herenmarathon op de 2011 Wereldkampioenschappen. Het bovenwerk van Nike Flyknit is ook ontworpen voor een precieze pasvorm, waardoor een tweede huid ontstaat. NIKE heeft een alledaagse hardloopschoen ontwikkeld, de Nike Flyknit Trainer +, die met 220 gram of 7,7 gram het gewicht en de pasvorm van Nike Flyknit voor hardlopers van alle niveaus zal brengen. "Meldt dat de Flyknit" de marathonschoen is die 's werelds beste lopers van over de hele wereld, waaronder die uit Kenia, Groot-Brittanni?, Rusland en de VS zullen dragen in de marathons van deze lente en in Londen deze zomer "Helaas, ik vermoed dat deze schoen, zoals de meeste Nike flats, Adidas Superstar Mujer te smal zal zijn voor Adidas NMD Damskie mijn voet, maar het is een interessant concept ... De laatste tijd hoor ik veel geruchten over een aantal nieuwe Nike Free Running-modellen die binnenkort zullen verschijnen (inclusief deze post van Jason Robillard). Ik heb heel weinig details in de weg, maar ben er in geslaagd een paar foto's te maken van wat ik denk dat twee van de schoenen zijn nadat ik een beetje op het web heb gezocht (deze draad op Sole Collector was nuttig ...).
Beide zien er een beetje lager uit in de hiel dan de razend populaire Free Run +, en zoals altijd doet Nike geweldig werk met het maken van mooie schoenen (ik denk dat de Free 3.0 v4-foto's alleen de damesversies zijn). De toebox op de Free 3.0 v4 lijkt mij bijzonder intrigerend omdat het een beetje ruimer lijkt dan in eerdere Free 3.0-modellen (smalle pasvorm is de belangrijkste Nike Air Max 95 Hombre reden waarom ik de 3.0 niet meer draag). Ik dacht dat ik mezelf zou slepen vanuit de diepten van de uiteindelijke boekbewerking om een ??snelle update te geven van mijn ervaring met de New Balance 730 hardloopschoen. Een paar weken geleden schreef ik een post die de New Balance 730 beschrijft in detail, maar op het moment dat ik ze nog moest uitvoeren. Ik heb nu ongeveer 25 mijl in de schoen gestopt en mijn indruk blijft zeer positief. In termen van prestaties op de weg, heeft de 730 een zeer stevige rit en is in die zin redelijk vergelijkbaar met race-race flats zoals de Mizuno. Universe en Adidas Hagio. De 730 lijkt erg op een uitgeklede versie van de originele Minimus Road en is naar mijn mening op bijna elke manier superieur aan die schoen. Hij is lichter, flexibeler en voelt net zo goed aan als de MR10. Ik heb er nog geen Nike Air Max 95 Femme lange weg in gedaan (die zijn er de laatste tijd maar weinig geweest), dus daar kan ik geen commentaar op geven, maar zie geen reden waarom deze schoen niet goed zou werken doel als je het niet erg vindt om een ??stevige tussenzool te hebben (let op: mijn maatje Thomas bij Believe in the Run meldt dat hij in de 730's een lengte van 22 milder had en dat ze zich geweldig voelden). Wegens de dunne, stevige zool, is dit geen schoen die ik zou aanraden voor hakende lopers. Aan de andere kant, deze functies gecombineerd met slechts een 3-4 mm hielvoet drop (ik zeg nog steeds dat het minder aanvoelt, hoewel ik het op 3 mm heb gemeten ...) maken het tot een geweldige schoen voor een spits van de middenvoet of de voorvoet. Hoewel ik tot nu toe maar zo'n 25 mijl op ze heb gelegd, ben ik blij om te zien dat bijna alle schaarse slijtage tot nu Nike Air VaporMax Hombre toe zich op de laterale middenvoet aan de achtervoet van de voorvoet bevindt. De pasvorm is geweldig, hoewel ik wel het gevoel heb dat het een beetje klein is (ik zou een halve maat groter maken als ik een ander paar zou bestellen), en de brede voorvoet biedt voldoende ruimte voor teensplay (en voor degenen met brede voeten, de schoen komt in 2E breedte!). Ik heb er tot nu toe twee zonder sokken in gerund, en heb nog geen last van blaren gehad (een zeldzaamheid voor mij). Een van de beste dingen aan de New Balance 730 is de prijs. Het is niet eenvoudig om tegenwoordig een minimalistische schoen te vinden die minder dan $ 70 kost, en deze presteert heel goed op die prijs. Ik zie dit als een geweldige all-round schoen voor degenen die van een dunne zool en een stevige rit houden, en mensen die een raceflat met een brede voorvoet Nike Air Max 2017 Femme nodig hebben, vinden dit ook een zeer goede optie. Persoonlijk zie ik dit ook als een bijna ideale vrijetijdsschoen om gewoon in de stad te dragen - hij is plat, breed en zeer comfortabel om te wandelen. Tot zover goed met de NB 730!

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”