Cargando...

zei dat consistentie

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

zei dat consistentie

Mensajepor Banning » Vie, 14 Jun 2019, 05:50

Het duurt vele weken om met dit formulier te werken om een ??vermindering van pijn te zien. Ik zal meestal een periode van rust en ontstekingsremmers introduceren voordat ik dit begin, afhankelijk van de ernst van de verwonding. Als pati?nten zonder hevige pijn kunnen rennen, zou hun vorm veranderen, zal Adidas Superstar Damen ik hen toestaan ??om gemakkelijk te rennen zonder snelheidsoefeningen en alleen trage basistraining. Als ze niet pijnvrij kunnen rennen, dan gaat de rustperiode gewoon door totdat ze een relatief pijnlooppad kunnen demonstreren, een die niet van vorm verandert om de pijn te verlichten.

Ik heb ook gemerkt dat veel pati?nten die mij presenteren met sesamoiditis, een bipartiete of gebroken sesamo?de een soort voortstuwingsactiviteit uitvoeren voor de voorvoet. Dit is meestal van volleyballen of bewegingsvideo's bekijken, zoals de beruchte P90X of de Insanity-training. Herhaalde dynamische planken kunnen de MPJ overmatig belasten en zo pijn veroorzaken. Het kan helpen om deze pati?nten te behandelen met rust, gieten en orthesen. Wanneer pati?nten echter terugkeren naar de activiteit die kracht zet op de MPJ, komt de pijn weer Nike Air Max Command Pánské terug.

Ik adviseer ook wijzigingen in lopen en staan. Door lange stappen te zetten op stevige schoenen met een stevige hak, kan ook de kracht op de MPJ toenemen als het lichaam over de voet moet gaan en de kracht eindigt op de eerste MPJ die zich nu achter het lichaam bevindt. Met een kortere pas of kleinere stap komt de voet niet achter het lichaam en wordt de stress voor de MPJ ongetwijfeld tot een minimum beperkt.

Zelfs staan ??kan een rol spelen. In plaats van in een ontspannen houding te staan, leunend op een zachte hiel, moet het gewicht over de voeten worden verspreid met een lichte helling richting de voorvoet, die intrinsieke voeten van de voet recruteert om Nike Air Max Zero Dames iemands houding te stabiliseren. Dit kost natuurlijk tijd en pati?nten kunnen het niet van de ene dag op de andere leren.

Beschikt over een brede voorvoet, maar niet Nike Roshe Run Womens zo breed als de Bionic en GOrun 2. Met dat gezegd, ik denk dat het ruim genoeg is om de tenen onafhankelijk te laten functioneren. Voor een racevloer is het nergens zo smal als de New Balance RC 5000 die ervoor zorgde dat mijn 4e en 5e tenen kromsten tijdens elk van de twee marathons waarin ik rende. Er zit een kussen in de voorvoet dat helpt bij de lange runs en zijn stevige maar toch kunt u de grond en het terrein voelen.

Kussen: Ik vind het kussen beter in deze versie omdat het een beetje stijver is dan zowel de Bionic als de GOrun 2. Met een beetje een stijvere tussenzool werkt je voet niet zo hard om stabiel te blijven, maar er is nog steeds kussen om te Nike Air Max Thea Damen voorzien enig comfort tijdens een langere run, zoals een marathon. De GOrun 2 is te "squishy" voor lange runs en ik vind mijn voetmusculatuur harder werken. Dus hou ik van de stevigheid van de tussenzool, die je nog steeds de grond laat voelen, maar wel kussen heeft.

Flexibiliteit: niet zo flexibel als de GOBioinc of GoRun 2, maar nog steeds op te rollen. Moeilijk te zeggen dat dit een echte minimalistische schoen is, maar het is een geweldige optie om een ??marathon te racen of te gebruiken als trainingsschoen voor lange runs.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”