Cargando...

avons malheureusement connu

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

avons malheureusement connu

Mensajepor Banning » Vie, 14 Jun 2019, 07:42

Hieronder zie je een r?ntgenfoto van een 5e teenfractuur (de pink teen voor diegenen die niet weten hoe je tenen moet tellen !!). Het is de meest voorkomende gebroken teen in de voet. Meestal wordt het "gevangen" op de hoek van een tafel, stoelpoot of bed en breuken aan de basis van de teen. Het bot dat breekt, is meestal de proximale falanx die te zien is in de afbeeldingen die volgen. Ik heb ervoor gekozen hierover te bloggen omdat een veelgestelde vraag van de pati?nt luidt: "waarom doet mijn voet pijn, als ik mijn teen brak?".

In dit specifieke voorbeeld, Adidas Zx Flux Womens waarvoor ik r?ntgenfoto's heb verstrekt, maakte de pati?nt zich zorgen omdat haar teen was gebroken, maar ze had pijn in het gebied van haar voorhoofd waarvan ze haar teen niet vond. Als je naar de anatomie van de 5e teen kijkt, is het eerste bot (proximale falanx) eigenlijk een deel van de voet en is het gewricht dat de teen met de voet verbindt vóór de eigenlijke "teen". Als je naar de voet kijkt, lijkt het alsof de voet niet de teen is gebroken. Kijkend naar de afbeeldingen hieronder, kun je zien dat het gebroken bot eigenlijk deel uitmaakt van de teen.

Moet je nog steeds met zo'n breuk lopen? Elke fractuur duurt 6-8 weken om te genezen vanuit een fysiologisch standpunt. Met 5e teenfracturen genezen ze doorgaans snel zonder veel immobilisatie. In feite zal buddy die de teen aan de vierde teen vastmaakt dienst doen als Nike Air Max Command Uomo een spalk in combinatie met een zachte schoen. Ik adviseer gewoonlijk 2 tot 3 weken van lopen met een milde fractuur als deze en zal de terugkeer meten op basis van de symptomen van de pati?nt en een tweede set r?ntgenfoto's. Als er nog steeds pijn is, vouw ik ze niet terug naar hardlopen.

Dus kun je rennen met een teenbreuk? Het is duidelijk dat de beslissing moet worden genomen door een arts. Andere factoren kunnen een rol spelen bij de besluitvorming, zoals verplaatsing, gewrichtsaandoening en teenbreuk. Voordat u op een gebroken teen gaat lopen, moet u uw arts raadplegen.

Hieronder is een aanbevolen blog van mijn vrouw, Julie. Ze kan niet genoeg goede dingen zeggen over deze nieuwe Running Skirt van een bedrijf in Californi? genaamd Running Skirts. Running Rirts bestaat al 6 jaar en is te zien in Runner's World en wordt Nike Air Max 97 Damen nu gedragen door hardlopers over de hele wereld.

Ik was degene die altijd de reguliere saaie hardloopshort aan had. Mijn vriendinnen in mijn hardloopgroep dragen de leukste rokken met ruches, ontwerpen, enz. Ik kan gewoon niet tegen de biker kort onder de meest lopende rokken. Totdat ... mijn echtgenoot afgelopen herfst thuiskwam van "The Running Event" in Austin, Tx. Hij spreidde al zijn voorbeeldproducten uit op ons aanrecht, waar mijn kinderen angstig in afwachting waren om te zien wat hij bracht. Hij hield de rok omhoog en zei: "Kijk wat ik heb voor mama!". Hij zei dat het de laatste rok op de expo was en hij vocht er een andere dame voor uit!

Anyways .. Ik heb het geprobeerd en ik ben dol op de "Running Skirt". De Running Skirt is een combinatie van comfort en schattigheid. De looprok is anders dan andere hardlooprokken Nike Air Pegasus 83 Herren want hij heeft de lichte "onderbroek" eronder in plaats van de strakke biker short met het rubber om de benen om hem op zijn plaats te houden. Ik hou niet van iets beklemming als ik ren. Ik hou ook niet van hoe de biker-short zo heet wordt van al dat extra materiaal op super hete zomerdagen. Het is allemaal comfortabel om in een hardloopshort te lopen met de stijl van een rok!

Ik heb eens in een andere rok gerend met het rubber rond het been om te voorkomen dat ik omhoog reed, en het schofde mijn been zo erg dat ik een brandwond op mijn dij kreeg die een week duurde om te genezen :(

Het is lang genoeg dat de rok ook niet omhoog vliegt. Ik liep een marathon in Xenia, Oh dit april, waar we helaas 20 mijl per uur wind hebben meegemaakt. Xenia is volledig vlak en mijn vriend die ook de marathon met mij liep, vroeg me: "Oh nee, je Nike Air Pegasus 83 Pánské droeg een rok. Ben je niet bang dat het in al deze wind zal opkomen? "Ik wist niet hoe ik dat moest beantwoorden omdat ik nog nooit een marathon had gelopen in deze rok, vooral met de harde wind! Ik zal zeggen, mijn slab slaakte een harde klap en mijn vizier schoot bijna een paar keer af. De looprok bleef echter zitten. Hij is niet één keer omhooggevlogen!

Daar ga je dan. Mijn mede-runner kuikens complimenteren mijn "schattige rok". Dit is absoluut een belangrijk item in de meisjesgarderobe van een hardloper.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”